Odstop od pogodbe/vračilo blaga
Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Potrošnik si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe, ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe na spletni strani www.www.heaven-hell.si.
V tem primeru prodajalec nemudoma pošlje potrošniku po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik nosi strošek vračila blaga. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.
V primeru odstopa od pogodbe, prodajalec potrošniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave potrošnika.
Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.
Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
- ob morebitni vrnitvi artikla nam obvezno vrnete nepoškodovano originalno embalažo z nespremenjeno vsebino – za pijače velja, da steklenica NI odprta, NI odstranjena zaščitna nalepka zamaška in vsebina ni dotaknjena!),
- pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, zato bodite pozorni pri odpiranju, nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku,
- NE odpirajte izdelkov, ki imajo morebiti varnostni pečat ali varnostno nalepko,
- vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne.
Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:
- za pijače in živila, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen varnostni pečat ter nakazujejo uporabo izdelka,
- za zapečatene izdelke, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
Potrošnik sam odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa.
Pred vračilom blaga, kupljenega v spletnem centru www.heaven-hell.si, nas lahko obvestite na info@heaven-hell.si.
Blago lahko vrnete na način:
- kupljeno blago pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov podjetja, ki vam je blago poslala oziroma prodala,
Pogodba
Sklenjena pogodba med potrošnikom in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Kiss of Immortality d.o.o., Velika Polana 151 A, 9225 Velika Polana. Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@heaven-hell.si ali po telefonu 040 979 940.
Preklic naročila
Prejeta naročila preko spletnega centra www.heaven-hell.si lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s spletnega mesta www.heaven-hell.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@www.heaven-hell.si.
V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:
- V naslovu sporočila: Preklic naročila
- V vsebini sporočila:
- a) ime in priimek potrošnika
- b) naslov potrošnika
- c) številka naročila